لبخندی به پهنای قـــــــاره

مهاجرت دانشجوی دندانپزشکی به کانادا

مهاجرت دانشجوی دندانپزشکی به کانادا، دانشجویان جز قشری از جامعه هستند که باید به آن ها بها داده شود تا آینده ای درخشان که در ذهنشان دارند را به واقعیت تبدیل کنند. دانشجو ها همیشه به دنبال فرصتی برای دیده دن در کنار پیشرفت هستند که خیلی چیز خوبی است. فرض کندی دانشجویان دندانپزشکی که قصد دارند تا در بهترین دانشگاه های جهان با بهترین خدمات و رفاه اجتماعی مناسب به درس‌خواندن ادامه هدند. حال بهترین نوع پیشرفت در جوامع امروزی چیست؟ با دنت ایمیگریشن مشاوره مهاجرت دندانپزشکان همراه باشید.

اعزام دانشجوی دندانپزشکی به کانادا

مهاجرت امروزه یکی از بهترین راه های پیشرفت برای دانشجویان در نظر گرفته شده است. وجود کشور هایی که دانشگاه های معتبر در آن جا قرار دارند و از سر تاسر دنیا دانشجویان خارجی را می پذیرند، تبدیل به فرصتی شده است که همه خواهان آن هستند.

اعزام دانشجوی دندانپزشکی به کانادا
اعزام دانشجوی دندانپزشکی به کانادا

اما آیا می دانید که باید به کدام کشور مهاجرت نمود؟ می دانید که شرایط مهاجرت به چه صورت است؟

در این مقاله قصد بر این شده است تا در مورد مهاجرت دانشجوی دندانپزشکی به کانادا صحبت کنیم و اطلاعاتی را در اختیار این افراد قرار دهیم. کشور کانادا در سال های گذشته به خصوص پس از دوران شیوع ویروس کووید 19 تلاش های زیادی برای پذیرفتن دانشجو های مهاجر کرده است. در واقع کانادا چشم اندازی بلند مدت و روشن برای خودش در نظر گرفته است ای کشور را بسیار محبوب و خاص جلوه داده است.

شرایط مهاجرت به کانادا به عنوان یک دانشجو ممکن است مراحلی را داشته باشد که هر فرد توانایی تنهایی انجام دادنش را نداشته باشد. از این رو یک دانشجوی دندانپزشکی برای مهاجرت باید مشاور مهاجرتی داشته باشد تا راهنمایی های لازمه را از آن دریافت کند.

راهنمایی از قبیل شهر مقصد برای مهاجرت و مدت زمانی که فرد بهر است مهاجرت کند. هم چنین این نکته بسیار مهم است که دانشجو بتواند پس از گذراندن دوره های تحصیل مشغول به کار شود که باز هم مشاورین به شما اطلاعاتی را در این زمینه خواهند داد.

چگونگی مهاجرت دانشجویان دندانپزشکی به کانادا

قبل از مهاجرت نمودن این توصیه را باید کرد که حتماً در مورد کشور مقصد مطالبی را خوانده باشید. ای مار باعث می شود تا مواردی کلی راجع به فرهنگ و آداب و رسوم، اقتصاد و سطح کیفی زندگی و هزینه های زندگی در مشور مقصد، به دست اورید.

بسیاری از افراد هستند که بدون هیچ پیش زمینه ای وارد کشور مقصد می شوند و بعد از ورود با سختی های مختلفی رو به رو می شوند که نمی توانند از پس آن ها بر بیایند. اما دانستن نکات مهم و قوانین خاص کشور مقصد مهاجرت کاری است زیرکانه و حرفه ای که هر دانشجویی باید انجام دهد. به هرحال فردی که می خواهد به کانادا مهاجرت کند تا مدت های طولانی و سالیانه عمر خود را در آن جا می گذارند، پس باید با شرایط کشور مقابل کنار بیاید.

برای مهاجرت تحصیلی به عنوان یک دانشجو به کشور کانادا باید بورسیه های دانشگاه های آن کشور را دریافت کنید. بورسیه ها این کمک را به دانشجو می کند که تحت حمایت مالی و برخی هزینه ها برای زندگی رد آن کشور قرار بگیرد تا زمان تحصلی را به پایان برساند.

اما یکی از مهم ترین نکات هزینه تحصیل در دانشگاه های کانادا است. کانادا دانشگاه های معتبر زیادی دارد به خصوصی دانشگاه های مربوط به رسته پزشکی و دندانپزشکی که ایرانیان زیادی هم در آن جا مشغول به تحصیل و کار هستند. دانشجویان مهاجر برای تحصل باید مبلغی حدود 45 الی 120 هزار دلار به صورت سالیانه هزینه کنند که این عدد با توجه به نوع دانشگاه و شهری که در آن قرار دارید کاملاً متفاوت خواهد بود.

یکی از ویژگی های بسیار خوب دانشگاه های کانادا مجهز بودن به تمامی آزمایشگاه و تجهیزات به روز در دنیا است تا دانشجو دوره های کارآموزی را به بهترین نحو پشت سر بگذارد.

سخن پایانی

مهاجرت دانشجوی دندانپزشکی به کانادا که این روز ها از آن بسیار صحبت می شود و در کشور عزیزمان ایران دانشجویان زیاد هستند که این کار را انجام دادند و حتی قصد مهاجرت به کانادا را در سال های آینده دارند.

مهاجرت به کاناد کاری است توصیه کننده تا بتوانید آینده خود را در کشوری با سطح کیفی زندگی بالا و رفاه اجتماعی مناسب بسازید و پس از گذارندن دوره های تحصیلی در کانادا مشغول به کار شوید. در ضمن به همراه داشتن مشارو های مهاجرتی را به هیچ وجه فراموش نکنید که کار مهاجرت به بهترین نحو برای شما انجام می دهند و می توانید از تجارب و توصیه های این عزیزان بیشتری سود را بهره مند شوید.

سؤالات متداول

آیا برای مهاجرت به کانادا باید مدرک آیلتس داشت؟

بله. داشتن مدرک آیلتس یک اجبار است که تمامی دانشجویان باید آن را داشته باشند و شانس شما برای پذیرفته شدن از سوی دانشگاه های کانادا بالاتر برود. به جز مدرک آیلتس اگر که مدرک زبان فرانسوی هم داشته باشید بسیار عالی است اما تنها آیلتس برای دانشجو کافی است.

چگونگی ورود به دانشگاه های معتبر کانادا؟

برای آن که از طرف دانشگاه کانادا اپلای شوید باید دارای مدرک لیسانس رشته خود در دانشگاهتان باشید و پس از آن در دانشگاه مقصد شرکت نمایید.

برای ورود به دانشگاه های کانادا محدودیت سنی ملاک است؟

دانشگاه های کانادا به سن دانشجو اهمیت می دهد. گپ های تحصیلی دانشجویان بهتر است که بیشتر از 2 سال نباشد تا شانس بیشتری برای پذیرش از طرف دانشگاه را داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصلی چیست؟

اول از همه نیازمند پاسپورت معتبر که بتوان به کشور مقصد ورد کرد. به همراه داشتن انگیزه نامه برای تحصیل در کشور کانادا و مدرک قبولی از دانشگاهی در کانادا ملاک است. مدرک آیلتس و مدارک معاینات پزشکی مورد نیاز برای مهاجرت از دیگر مدارک الزامی برای ورود به کانادا است.

برای دریافت اطلاع از داشتن مدارم بیشتر بهتر است تا با مشاورین عزیز در این زمینه مشورتی داشته باشید.

آیا هزینه زندگی دانشجویی در کانادا زیاد است؟

هزینه های زندگی در کانادا بستگی به این دارد که در کدام  شهر کانادا مشغول به تحصیل هستید. برای مثال زندگی در تورنتو کانادا نسبت به سایر شهر ها ممکن است کمی گران تر باشد. اما وقتی که بورسیه های دانشجویی داشته باشید تحت حمایت مالی از طرف دانشگاه قرار خواهید گرفت.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *