لبخندی به پهنای قـــــــاره

برای مهاجرت به کانادا چقدر پول لازم است؟

برای مهاجرت به کانادا چقدر پول لازم است؟ یکی از شرایط اساسی مهاجرت به کشورهای دیگر مقدار پول لازم است. فردی که سرمایه لازم برای مهاجرت را داشته باشد شرایط بسیار سختی را خواهد داشت تا بتوان به کشور هدف مهاجرت کند.

از همین رو خیلی از افراد برای اولین قدم مهاجرت به فکر مقدار پول لازم می افتند. در حال حاضر هیچ کشوری وجود ندارد که بتوان بدون هزینه به آن جا هاجرت کرد و به امید آن بود تا دانشگاه های خارجی کشور مقصد و دیگر افراد هزینه لازم برای فرد را پرداخت کند.

مهاجرت به کشوری مانند کانادا هم از این قاعده مستثنی نیست و حداقل سرمایه ای نیاز دارد تا بتوان در کانادا زندگی کرد. اما نکته خوب این است که راه های رسیدن به کانادا و مهاجرت کردن زیاد است. به همین دلیل مقدار پول لازم برای هر راه متفاوت است، برخی از روش های کمتر و برخی دیگر به پول بیشتری نیاز دارند.

هزینه مهاجرت به کانادا از طریق روش های مختلف

راه های ترک مقصد به کانادا مختلف اند. مهاجرت های تحصیلی، کاری، از طریق ازدواج، کارآفرینی، خرید منزل، سرمایه گذاری و غیره…. هستند که برای هرکدام باید مقدار پول مختلفی را هزینه کرد. در واقع همه چیز به شرایط فردی که می خواهد مهاجرت کند بستگی دارد که بهتر است تا از کدام راه و روش به کشور کانادا برود.

در این بین و تصمیمی برای مهاجرت و تهیه مقدار پول لازم برای رفتن به کانادا، مشاورانی هستند که توانایی خوبی در راهنمایی افراد مهاجر دارند. فعالیت هایی مثل کمم به تصمیم گیری، به سرعت انداختن مراحل مهاجرت و عمل هایی دیگر که با تماس به عزیزان، متوجه توانایی های بیشتر آنان خواهید شد.

در این مقاله متوجه خواهیم شد تا برای مهاجرت به کانادا چقدر پول لازم است تا یکی از دغدغه های افرادی که قصد مهاجرت دارند برطرف شوند و تکلیف خود را بدانند.

مقدار پول لازم برای مهاجرت کاری

مهاجرت کاری که یکی از شایع ترین روش های مهاجرتی است از طریق ویزای کار صورت می گیرد. به این صورت که فرد باید مهارت و شغل خاصی را داشته باشد که کشور کانادا اجازه اشتغال به کار را به فرد بدهد. اما به همین سادگی ها نیست. مهاجرت کاری به دو صورت مختلف امکان پذیر است: 1- اسکیل ورکر 2- اکسپرس اینتری

دو برنامه ای که به طرزی رزومه شما را برای کشور کانادا می فرستد و اطلاعتی زیادی از قبیل خانواده، شغل و مهارت، سن، مدارم و… را باید درج کنید. اگر که مقدار امتیاز شما به حد نصاب برسد، کشور کانادا شما را می پذیرد. برای اطلاع یافتن از امتیاز مورد نیاز بهتر است تا با مشاورین عزیز تماس داشته باشید و مطلع شوید.

حال سؤال پیش می‌آید که هزینه مهاجرت به کانادا از طریق برنامه اسکیل ورکر چقدر است؟

برای این برنامه باید حساب شخصی براتی فرد تعریف شود. به طور میانگین هزینه ای که باید در آن حساب داشته باشید حدود 9 الی 12 هزار یورو است. البته این نکته را در نظر بگیرید که تنها هزینه های برنامه اسکیل ورکر کافی نیست و فردی که قصد مهاجرت دارد باید هزینه وکیل مهاجرتی را هم پرداخت کند که آن هم باز متفاوت است.

برنامه های اسکیل ورکر و اکسپرس اینتری که جز محبوب ترین راه های مهاجرتی به حساب می‌آیند، جز کم هزینه و به صرفه ترین روش های مهاجرتی هم هستند. این دو برنامه برای مهاجرت یکی از حرفه ای ترین راه های رسیدن به کانادا است.

مقدار پول لازم برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذرای در کانادا به این صورت است که باید در ایالات های که فرد اجازه دارد در آن سرمایه گذرای کند این کار را انجام دهد. 5 الی 6 ایالت مختلف وجود دارند که کانادا برای افراد مهاجرت اجازه سرمایه گذاری را صادر کرده است.

سرمایه گذاری در بخش های مختلف امکان پذیر است. کارآفرینی، شرکت‌های مختلف و دیگر روش ها که مشاورین در این زمینه می تواند کمک بزرگی به شما کنند.

سرمایه گذاری در ایالات کانادا از 100 هزار دلار تا 600 هزار دلار وجود دارد. اگر به طور میانگین بخواهیم حساب کنیم هزینه ای بالغ بر 350 الی 400 هزار دلار را باید دارا باشید تا بتوانید به راحتی سرمایه گذاری را انجام دهید.

روش سرمایه گذاری یک نکته خوبی که دارد آینده دار بودن آن است. فردی که سرمایه گذرای کی کند از 4 الی 5 سال آینده خود در کانادا مطمئن است و این بستگی به خودش دارد که چه مقدار بخواهد هزینه کند.

سخن پایانی

اگر که به طور کامل مقاله را خوانده باشید متوجه خواهید شد که برای مهاجرت به کانادا چقدر پول لازم است. مهاجرت به کانادا نیازمند سرمایه ای تا 800 الی 900 هزار دلار می خواهد که روش مهاجرت هر فرد تأثیر مستقیم بر هزینه ها خواهد داشت.

اگر که نمی دانید ازچه روشی باید به کانادا مهاجرت کنید خوب است تا با مشاورین راهنما کننده در این زمینه تماس حاصل فرمایید تا بهترین روش را برای شما انتخاب کنند و در مسیر مهاجرت مبلغی مقرون به صرفه هزینه نمایید.

سؤالات متداول

در کدام ایالات کانادا می توان سرمایه گذاری کرد؟

سرمایه گذاری در کانادا شامل 5 ایالت: مانیتور با، بریتیش کلمبیا، نوا اسکوشیا، انتاریو، لابرادور. است که اجازه سرمایه گذاری از طرف کانادا به مهاجرین داده شده است.

میانگین مقدار پول لازم برای مهاجرت به کاناد چقدر است؟

با توجه به وجود شرایط و راه های مختلف مهاجرت مبالغی حدود 100 هزار دلار الی 700 و 800 هزار دلار نیازمند سرمایه است تا بتواند به کانادا مهاجرت و زندگی کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل امکان پذیر است؟

بله. یکی از روش های محبوب مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل است که سالیانه دانشجویان خارجی و حتی ایران زیادی به آن کشور می روند. مهاجرت برای دانشجویان پزشکی هم امکان پذیر است.

کانادا جز کشور های گران برای مهاجرت و زندگی است؟

کانادا که دارای یکی از بهترین اقتصاد های جهان است کشور خوبی برای زندگی و مهاجرت به چنین کشوری است. هزینه مهاجرت و زندگی در کانادا کاملاً معقولانه و به صرفه است.

مقدار پول لارم برای تحصیل در کانادا چقدر است؟

از آن جایی که کانادا از مهاجرین بسیار استقبال می کند هزینه ای معقولانه تا 25 هزار دلار برای تحصیل لازم است تا از خدمات خوب آموزشی برخوردار باشید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *